The fucked up Arnbloms

Jag svär bruuur vår familj är typ fucked up!

Diskussionen vid middagen idag handlade om vår familj. Lajzan tyckte hon typ va den enda normala och alla (utom jag) var ganska överens om att jag och pappsen är dom som är mest onormala i familjen. Fast själv tycker jag att Lajzan är ganska högt upp på listan också.
När Lajzan sölat ner sin plats så säger pappa att hon ska torka upp och bara för att visa att han menar allvar så skriker han till BAH!! i hennes öra så hon hoppar upp i taket. Bara en sån sak liksom? Varför?
Efter maten hade jag och Lajzan krig och jag vann som vanligt, hon försökte kontra med "din jävla fitt-pung-skalle" men det var ganska kört. Ja, ni hör ju själva. Lågstadienivå!! Hon gick därifrån med blått gäddhäng och hakan i bröstet, HAH, där fick du! *spottar och pekar*.

Städningen var i full gång här hemma och mammsen skrubbade toaletten lite när pappsen smög sig på, helt plötsligt hör man ett dödstjut från övervåningen och jag springer upp efter ett tag för Linda säger att mamma har kissat på sig.
Det visar sig att mamma blev så rädd att när hon stod över toan drog ner brallorna i samma veva som hon skrek till och satte sig och kissade på toan. Haha, fy fan! Sjuka föräldrar man har...
Malin hon är nog den normalaste om man tänker efter men hennes skrattattacker är iofs inte att leka med heller man kan hitta hennes sittandes och skaka vid matbordet men det kommer inte ett ljud från henne, hon bara skakar vettu! Helt sjukt, man kan ju tro att det är nåt fel på henne men hon är minsann bara jävligt road.

Yeah yeah, there you have it! Verkar faktiskt som jag är normalast i familjen ändå?
Eller när jag tänker efter så är nog ingen av oss speciellt frisk...





Men vi kan faktiskt vara söta ibland...




Kommentarer
Postat av: Cicci

Snyggt namn (: haha

2008-01-17 @ 19:51:22
URL: http://ciscii.blogg.se
Postat av: cecilia

Snyggast , :)

Detsamma ;)

2008-01-17 @ 20:02:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0