Thursday morning

Gooooomorron gomorron gomorron vem är de jag tjötar me...?

Ingen antagligen för det är bara jag som är vaken så här tidig, jag och alla partypeeps som nyligen kom hem från krogen! Ett stort skämt är vad det är, aldrig får man vara ledig.
Familjen har det typ grymt i Kläppen och jag är så sugen på att åka bräda så det sprätter i kroppen på mig, gaah! Men men, snart så får jag åka också... det verkar skita sig med att ta med sig fler folk till Åre dock. Alla jäkla torrbollar stannar hellre hemma så jag och Lisa får väl åka själva men det är ju inte fy skam det heller, kan bli riktigt jädra nice!

Nu ska jag pysa iväg till jobbet. Mer inventering idag, I just loooove it!!
Cioa bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0