Tomorrow I have a fucking day off!

Faaaan, va skönt. Jag kom precis hem från solariet, det behövdes verkligen även fast jag bränt sönder fejset nu. Men ljusterapi var det iaf och jag sov hela halvtimmen ut med högsta volym på musiken i örat, så trött var jag. Jag skulle lätt kunnat sova till imorgon bitti utan probs.

Anyhow, jobb med Danni idag vilket betyder spårad arbetsdag. Vi skrattade åt oss själv, åt varandra, åt kunderna.. åt allt i princip. Det är synd att kunderna aldrig tycker vi är lika roliga. Jag fick träffa hans lillebror också som han sa var assnygg, han tyckte jag skulle presentera honom för min lillesyster men så elak tänker jag verkligen inte vara.
Imorgon är jag iaf ledig, då förhoppningsvis ska jag försöka träna, sola och träffa Linn för det orkade jag ju inte idag, och dessutom såg jag nu att jag har lite räkningar att betala. Åre-biljetterna kom precis och dessutom är jag sen med en försäkringsbetalning på min dumma bil som jag avskyr btw.
Vi får se hur det blir med mat och pengar på den här resan, mycket utgifter är det just nu.

Juuuust det, fick sms av en "old friend" idag också som minsann berättade att trots allt fortfarande ville hålla kontakten och kunna umgås. Kul att höra, och visst jag är på så länge det inte blir några problem. Det är skönt att man kan fortsätta vara kompisar under alla knasiga omständigheter, jag önskar bara flera kunde vara så...

Nu ska jag iaf ta en låååång dusch och raka mina ben. Jag vet inte om jag eventuellt ska ut på öarna ikväll och hänga där lite gran. Vi får se, vi får se!!

Peace out homie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0