Tröttis

Ja, jag kan ju börja med att berätta att det blev inte alls något läsa tidningar igår utan jag åkte raka vägen till Ekerö igen efter gårdagens dusch. Låg uppe och snackade skit sen avslutades kvällen men "I am Legend". Den bästa människor-äter-människor-film som gjorts hittills iaf och det har ju gjorts en hel del.



Jag sov i två timmar i natt vilket resulterade i ännu en trött jobbdag vilket chefen inte var sen att se så jag fick mig en lite utskällning. Danni tyckte Roger var dum och orättvist och skötter inte saken på rätt sätt så han snackade med honom och resten av dagen så var han väldigt snäll men jag har iaf förklarat mig och det är löst nu.
Arbetsdagen slutade med att jag fick sätta upp alla kampanjskyltar, korta jag ska sätta upp två meter höga skyltar utanför. Det såg lite lusigt ut men det funkade!

Jag kom hem la mig i sängen och har sovit till nu. Jag ska nu gå ut med Fanny Fanta för pappsen kom hem med vår mat.
Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0