Twister

Jag tror jag hittat det enda i hela denna värld som jag faktiskt kan vinna i, Twister, mina damer och herrar. Bland sällskapet hos Linn är jag obesegrad.
Det blev bara en endaste stor knut av det hela och jag lyckades hamna i Martin skrev ett antal gånger och jag fick även några rumpor i ansiktet precis som alla andra.
Innan twistern satte igång så käkade vi iaf god mat. Jag, Jonas, Lisa och Linda kom en aning sent men det är sånt som händer, det var ingen större skada skedd eftersom maten ändå inte var riktigt klar.







Efter jag varit hos Linnsan for jag vidare till Lilla Venedig för att säga hej till Olson som var glad och svepte Smirnoff på MAX tre sekunder. Han var gyllig idag mot mig och jag blev glad, han hade t.o.m saknat mig!
Vi ska iaf höras imorgon så får vi se vad som händer...

Ett mindre problem med bil till Åre har dykt upp också men vi hoppas på att lösa det inom en mycket snar framtid. Vi fortsätter kika runt efter folk som vill fälja med också men det går väl lite sådär för oss kan man säga.
Imorgon är det match som väntar, Dif ska spela i Globen och det är slutsålt så förhoppningsvis blir det bra tryck. Jag jobbar på Söndag igen så för mig blir det lugnt, antagligen får man vara chafför också. -Gosch!!

Jaja, min säng ser förjävla inbjudande ut och bara tanken på att jag får sova lite imorgon gör att jag får lyckorus i hela kroppen.
Ha en superbra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gummikvinna!!!

2008-01-05 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0