Varför just när jag jobbar?

Idag var det faktiskt helt okay på jobbet. Dagen gick relativt snabbt, pappsen kom in och sa hej och ett tag efter det, vid ett-tiden, kom Axlo in och pratade med mig så tiden gick lite snabbare. Det dumma var att när han kom så kom även halva Sverige. Det var helt galet där ett tag, tror jag slog person-rekord faktiskt! Varenda pump var upptagen under säkert en kvart och det var fullt i butiken, my god! Stackars Axlo som bara fick stå och kolla på.
Han skulle vidare vi halv tre för att kolla på en bil som han förövrigt typ bestämt sig för att köpa nu också.
Tidigare på förmiddagen var det några typ ryssar inne med en fet Audi som tydligen bestämde sig för att ta sönder vår pump. Eller okay, det var en olyckshändelse, de körde iväg med pumpen kvar i "hålet" så det lossnade, KUL!! Varför ska det alltid hända en massa grejor när jag jobbar och varför ska folk som inte kan svenska just fråga mig om saker och vaaaarför kommer det alltid in en korkad somalie som vill byta sina torkarblad fast varken jag eller han har en aning om vad han ska ha för några. VARFÖR??

Skit samma, jag åkte hem när jag slutat och höll på att somna den sista biten så jag lekte sladda med tönt-volvo för att vakna till och när jag kom hem så var jag så slut att jag somnade på soffan innan maten.
Ris med räkor och curry blev det tilll middag, mumsfillimumma!
Nu började jag kolla på flightplan med mammsen men jag avbröt innan jag fastnade för jag ska bort och kolla på film. Simson-filmen som jag inte sett än faktiskt, men först en snabbdusch!

Puss och kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0