Vill åka NU!

Nej men hejsan allihopa everybody!

Jag hade sån ångest och var så fruktansvärt rastlös så jag drog iväg och tränade en timme på SATS. Spinning och core, fett med mys alltså!
När jag kom hem hamnade jag framför den här dumma burken och har suttit och snackat lite skit med Danne, bra kis det där ibland.
Imorgon blir det jobba, två dagar kvar nu sen är jag ledig en vecka, typ. Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma ifrån den här skithålan ett tag, är så trött på allt som har med Hässelby att göra även fast jag faktiskt inte är här så ofta men när man väl hänger i krokarna så stöter man på både den ena och den andra, that sucks!

Anyway, jag ska försöka komma iväg och träna imorgon också men jag vet hur trött jag är efter jobbet och somnar jag så sover jag i timmar. Men som sagt, jag ska försöka.

Lite funderingar som jag haft idag då... hmm!
- Hur ska jag ordna pengar till Åre, PAPPA?!
- Pierca bröstvårtan kanske? Vore det något?
- Resa i sommar, London om någon månad, Något annat...?
- Vad ska jag göra, vem ska jag välja, hur ska jag satsa!?
- Varför måste du ogilla mig så mycket? "After all this time"...
- Ska man kanske gå och lägga sig nu så man är någorlunda pigg imorgon?



Ja tror jag går och lägger mig.
Night night, keep your butthole tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0