ZzzZznaaaark!

Jag höll på att somna vid matbordet men jag hade de iaf jättetrevligt hemma hos farmor. Palle berättade massa historier om sina tidigare jobb. Mycket dö-snack, bokstavligen talat.

Eftersom jag var så himla trött så åkte jag och Lisa hemåt. Jag bangade på att vara chafför med tanke på att risken var stor att jag skulle somna framför ratten. Vi åkte förbi Åkis och luren ville inte hålla käften. P-T hade beslutat sig för att skicka alla roliga sms som jag blivit av med på fyllan, alla kom på en och samma gång!
Jag kollade kontot också, det är lite oroande huruvida jag ska klara Åre eller inte men det ska nog gå bra, det ordnar sig nog ska ni se.

Nu ska jag städa, tvätta och bädda lite!
Mammsen och pappsen kommer ju som sagt hem snart och då ska det väl se någorlunda fint ut hemma dessutom kanske jag ska ända till Stenhamra imorgon så då kommer jag inte ha tid med att städa.

Keep it clean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0