Belive it or not...

Det här är min blogg och jag skriver va fan jag vill. Är det något som ogillas så kan man helt enkelt sluta läsa eller hålla det för sig själv...

I Tisdags var vi iaf hos Linnsan på kalas. Det var en massa släkt där och Martin samt Evelina. Myspys var det och vi åkte snabbmoped dit. Linn fick en vattenpistol av oss som uppskattades av alla utom henne som blev dyngsur.
Lisa kom senare och även Emilia med sin Jockmock. Trevligt att se hennes söta nuna igen. 
När saker började spåra och folk blev mer och mer blöta så bestämde vi oss för att åka hemåt. Både jag och F hade jobbat och skulle jobba dagen efter så det var läge helt enkelt.

Hem och nattinatta!!


Igår var det som sagt jobb igen och efter det åkte jag hem för att städa lite innan det var dags att åka hem till Bro och Fredrik som var superhungrig. Vi fick lasagne till middag och sen åkte vi till Kista för att gå på bio. Det blev Hangcook med Will Smith. Mycket bra och sevärd film.
Hem igen och softa i soffan. Vi fastnade en stund framför Snakes on a plane till jag ville sussa. Hopp i bingen återigen (hehe!) för en godnatts sömn.

Idag skulle min kära pojkvän ringa och väcka mig men det kom massor med sms innan dess så det var bara att knalla upp innan F ens hunnit tänka tanken. Axlo ville berätta hur bra han hade det i solen och Lisa hade några ytterst konstiga bekymmer. Ja, jag är fortfarande i chocktillstånd.
Upp och göra mer lasagne och lite sallad, Våra bästa år var på tv och det är ju så himla spännande nu trots att de befinner sig på i princip samma ställer som för fem år sen. Men whatever!
Vi elva drog jag mot hemtrakterna igen, jag skulle hälsa på Freddelito på jobbet, han var jättesmutsig, mumsfillibabba! Finns inge hetare än min skitiga man på verkstaden.
Anywho, efter det begav jag mig hit till Hässelby för att säga hej till mammsen och pappsen innan jag börjar jobba men nu ska dom till Vällingby så får väl åka med dom en snabbis och sen bege mig mot Kungshamra.

Ha det bäst nu alles! Hoppas ingen fick kräkkänslor eller blev upprörda över detta försökte vara städad men jag lovar inte att det fortsätter så.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lina.

Jag diggar din blogg. Tyckte att det var rätt så tråkigt när du försökte vara " städad " Skriv som du brukar. Gillar dom inte de , så behöver dom inte läsa. :)

2008-07-31 @ 14:36:15
Postat av: Sohlberg

Skriv vad faen du vill, vill folk inte läsa, ska dem inte läsa bloggen. Det härliga med din blogg är ju att du vågar skriva både det andra och det ena. Fortsätt med det. Det är din blogg =O

2008-07-31 @ 19:50:04
URL: http://rockinroll.blogg.se/
Postat av: drew

Då kanke jag ska sluta läsa eftersom jag tycker det kan bli överdrivet ibland :) kul har det vart iaf tills.. Men smaken är som baken..

2008-07-31 @ 22:35:32
Postat av: emilia

vi vill bildbevis på allt om du ska skriva snusk, tror dig inte!

2008-08-01 @ 11:31:09
Postat av: cecilia

Yeey, skönt att veta att det uppskattas av någon iaf.. :)



Bildbevis, coming up i fortsättningen.. :)



Smaken är som baken drew. Tyvärr kommer jag antagligen fortsätta skriva som jag gör för jag tycker det är skoj att läsa sen.. :) men du vet typ det mesta ändå så du behöver ju inte läsa ..



PUSS PÅ STJÄRTEN!

2008-08-01 @ 11:56:08
URL: http://ceciiliaa.blogg.se/
Postat av: drew

Så sant så och det är ju fan snuskigare när man pratar om det :S bra skit idag! spanks

2008-08-01 @ 18:30:44
Postat av: den riktiga emilia

Vem fan har skrivit en sådan konstig mening i mitt namn? Hmm, joker kanske?

2008-08-02 @ 15:05:17
Postat av: jocke

verkligen inte

2008-08-02 @ 17:29:44
Postat av: cecilia

Haha, jaha .. tyckte väl att det var lite weird ;) Jockmock din kåtapa!

2008-08-02 @ 18:22:23
URL: http://ceciiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0