Destination Båstad

Ja. Tredje dagen här och jag har mest lekt med Aston.
Igårkväll var jag på en Lars wallin fest och fick träffa lite folk vilket var uppskattat. Jag drack lite skumpa med Linn och Martin och snackade skit. Festen var slut nio och då var det mest bara för mig att åka och natta lillen.

Idag har jag mest åkt ärenden och bråkat lite med A. Han va trött och grinig men nu sover han och vi är på väg in till Båstad så förhoppningsvis är han piggare sen. Ni får en utfärligare uppdatering senare. Peace!

Kommentarer
Postat av: Kitty

ha en härlig fredag :)

om du inte har läst vårt senaste inlägg om svartsjuka, så gör gärna det och ge din åsikt :)

2008-07-11 @ 13:01:10
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0