Det är min födelsedag

Ja må jag lev, ja må jag leva...

Mm, idag fyller jag 21 och hittills har jag skrubbat toaletter, slavat och kört en jävla massa bil. Det sög ju!
Nu sitter jag i Hässelby och örnar, jag har en del att fixa så att säga och sen ska jag hem och fixa ännu mer. Blä! Ingen lust alls, tänkte kanske bjuda någon på fika sen men nää, orkar inte!
F är på Metallica konsert ikväll så han är väl hemma full och kåt inatt nån gång. Weeij!

Jag har fått en present iaf, den fick jag av Fredrik klockan elva igårkväll eftersom han inte kunde vänta till tolv. -Kan vi inte låtsas att klockan är tolv?... Haha, jag fick iaf en ring som passade på mitt vänstra ringfinger. Så kan det gå, fin är den iaf och jag älskar den.

Nu ska jag göra lite nytta!
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: monkan

förlovade nu alltså?! eller passade den just bara på vänster ringfinger?! ;)

2008-07-16 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0