Four fucking months

Nu har jag jobbat en hel del faktiskt, usch och fy Hammarby!!

Måndag kväll, Tisdag kväll och igår samt idag morgon. Imorgon blir det upp med tuppen igen för F ska till jobbet och vi har bara en bil här i Bro så jag får köra hem hans bil och sen börja packa på dirr.

I det stora hela har det inte hänt så där asmycket den här veckan.
Jag och baby boo firade någon form av fyramånaders-dag igår med lax, hollandaise och potatis och som efterrätt överraskades jag med chokladdoppade jordgubbar och sen blev det lite mys innan vi somnade. MYCKET BRA!!

Idag är jag sönderbränd sören och kan knappt röra mig i kläderna jag har på mig men det skiter jag i för imogon åker jag till landet och ska köra sönder den där wakeboarden och bada skiten ur havet. Så är det bara!
På Söndag ska jag jobba igen och det suger getpung men jag nöjer mig helt enkelt med dom här dagarna... jag har som vanligt inget val för jag kan inte lär mig säga nej. BUFF!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0