Lost and found

Hej igen, nu har jag fixat klart allt i Hässelby nu ska jag hem och fixa det sista bara.
Sandrew kom förbi med en present också, två fina ljusstakar eller vad man ska kalla det. Passar perfa hemma hos mig. Spanks darling.
Tack alla som grattat också
Fredrik, Axlo, Moster med familj, familjen Spångberg, Danni, P-T, farmor, Lisa, Linn, Martin, Chaplin, Olson, Daniel, Rambo, Öhman, min älskade familj, Micke och de som jag kanske glömde nu. Mycket kul att se att folk fortfarande kommer ihåg mig, tihi! Hade räknat med kanske fyra sms men men...

Imorgon är det jobb igen och efter det ännu mer jobb hos Annelie. Jag frågade henne var mina pengar tatt vägen och det var tydligen så att de inte haft tid. Se där! Vi får la se när de dyker upp!

Jag har lust att skriva nå sköj men just nu känns det så där. Att fira födelsedagen helt själv i en tom lägenhet känns inte så där askul men det ska bli skönt. Förutom det faktum att det ser ut som en tredje världskriget hemma hos mig och jag antagligen inte kommer palla städa. Jag somnade i datastolen när jag skulle ladda över bilder från Lajzan burk så ni kan ju tänka er hur fort jag kommer däcka i soffan efter en skön dusch!

Anywho, hittade som sagt bilder i systers computer. Kul skit! Maskerader och gamla bilder från vår "söta" fjortisperiod. Man hittar mycket kul hemma (och mindre kul). Men men... memories never die you know.
Jag är hur lycklig som helst nu iaf och för alla som undrar, jag är INTE förlovad det råkar bara vara så att ringen passar där och de andra fingrarna är upptagna. SÅ, nu fick ni svar på det!





Däremot ska jag gratta Madde som faktiskt har förlovat sig med sin Nickepicke äntligen. All lycka till er mina söta små turturduvor! Höhö...

Peace and Love motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0