Sarre i näsan...

Jag blir bara sämre och sämre på att skriva i den här bloggen alltså... Skärpning!

I Fredags var det som sagt middag och mys hemma hos mamma och pappa Spånken. Det var väldigt mysigt och det slutade med att jag och F cyklade hem. Det gick väl si så där kan man säga men hem kom vi iaf.




Vaknade på förmiddagen därefter och var tvungen att fixa iordning mig för att fara mot jobbet igen. Det sög ju. Jag jobbade med Caroline och en minut kändes som en evighet, det var som att stå där i tre dygn men till slut slutade vi iaf och stängde ner. Sen var det bara GÄRNET hem för att fixa iordning sig. Jag träffade Lisa utanför porten, sprang in i duschen och vänade in Lajzan. När alles var klart så tog vi bilen och brummade iväg mot Bro. Det gick ganska snabbt och när vi kom var festen i full gång.
Alla var glada och fulla, Valkyria hade en present till mig. Sötapa! Ett kit så att jag och F kan göra en egen dildo. Kul skit! Fredrik fick massor med fina presenter och som snyggt avslut så blev han kastad i deras lilla pool. Christoffer fyllde år igår så när klockan slog midnatt blev även han ikastad i poolen. Mycket bra! Sen badade alla helt plötsligt...
Jaja, jag pratade lite allvar med Tina, dansade tydligen lite för mig själv sen däckade jag och alla tyckte tydligen att det var kul att jävlas med mig. INTE SNÄLLT!






Vaknade dagen efter med alla kläderna på och jag låg som ett iffle över hela sängen. Det var stökigt Sören i huset så efter att vi fått något i magen så var det bara att börja städa. Lisa åkte hem med Maddes och Nickes bil sen när vi tyckte vi var klara så körde F mig mot jobbet.
Precis utanför Bro stod polisen så när vi kom i 130 var det bara att tvärbromsa, ingen hade bilbälte och F var INTE nykter plus att han glömt byta skattemärke. Shiet shiet shiet! Han sa typ -Cissi, jag kommer ALDRIG klara det här! Han var lugn och sansad under hela samtalet, klarade blåsningen och vi fick åka vidare utan någon som helst bot eller förlorat körkort. Jag kom kanske tre minuter för sent till jobbet och när vi åkte från polisen så var Fredrik så svettig och skakig så han visste knappt vad han hette. -Fan Cissi, hade mitt körtkort rökt hade jag slagit till dig!
Så går det när man tvingar sin pojkvän köra eftersom man själv fortarande känner sig full.
jag blev iaf hämtad igen när jag slutat och vi åkte för att handla nån form av mat och glass. Det blev ravioli eftersom det inte fanns något annat att välja på. Sen hem, käka, duscha och ligga. Jag fick saker upp i näsan som egentligen inte ska vara där. Jäkligt funky känsla alltså men jag fick iaf ut det sen och efter det däckade jag på dirr till Eragon.



Idag ska det jobbas igen, jag ska åka om en timme ungefär sen åker jag direkt till Bro. Det behövs städas och fixas lite där och eftersom jag städat min lägenhet nästan klart nu så får de bli Bro ikväll. Jag jobbar kväll även imorgon och på Onsdag. På Torsdag blir det morgon och från Fredag till Söndag är jag ledig. På Fredag åker vi till landet och hoppas på kanonväder så jag får åka lite båt och kanske testa wakeboarden ÄNTLIGEN. Jag håller alla tummar och tår.

Nu ska jag byta om och fixa det sista här hemma.
Hörs

Kommentarer
Postat av: drew

Måste du lägga till snuskiga detaljer ibland, urk :S ;P

2008-07-22 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0