Västerår -here we come!

Efter solning och en powernap var jag människa igen igår. Jag och F åt en mycket god middag, kollade en stund på tv och sen gick vi återigen och la oss.

Imorse var det meningen att jag skulle gå upp i tid men det gick så där. Vid elva-tiden steg jag upp och satte igång och packa. Bra där! Jag hann ia lagom att återlämna dator och internet till fadern för att sen vänta in Fredrik som skulle hämta upp mig. Vi åkte mot Jakan och bytte bil och sen till Bro där jag sitter just nu och väntar. Vi åker strax mot Västerås och leker lite bilar och sprit.
Imorgon kommer Valkyria dit också och kanske även Lisa och Wredde.

Nu ska vi röra oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0