Västerås

... till att börja med.

Vi åkte upp på Fredagen och det gick smidigt och smärtfritt. Vi hämtade Elias i Kungsängen och nästa stopp blev Donken någonstans, don't remember, men typ hela Ekerö tyckte det var kul att stanna där så jag skrämde livet på Nyberg och sa hej hej till Seb och Siirala. Sen åkte vi vidare...
När vi väl kom fram till våra stackars husvärdar så var ingen hemma men när vi typ vrålat och plingat på dörren lite så kom Fabian glidandes på en longboard och vi fick äntligen komma in. Ölen öppnades upp och Fabbe blev lite ledsen för att vi tog hans finöl.
Massor med balkongmys, alkohol och lite krubb senare drog vi oss ut. Det första som händer är att Christian ska leka Allan och åker megafort på longboarden vilket slutar med skrubbsår i hela ansiktet. Haha, tyckte vi givetvis och Christian också för den delen.
Vi vandrade vidare och fick stanna hos någon för att kissa, jag glömmer massa saker och får återigen gå in och hämta grejor sen är vi på g igen. Vi splittrades dock från hälften av gruppen och Elias skrek utan anledning. Jag och F hamnar i en buske och det var väl ungefär då som jag tappade alla kort jag hade i bakfickan. Det sket väl jag i...
Vi fortsatte gå och resten av gruppen kom ifatt, jag och Emelie tyckte det skulle vara asbra att hoppa på dryg-Fabbe bakifrån men den jäkeln var beredd och duckade medan jag flög över. Men det var lugnt, mitt ansikte skyddade kroppen från att bli skadad. Jag var sådär snygg efter det kan man säga, och blev omplåstrad av min söta pojke. Jag blödde tydligen en hel del och skrämde folk på gatan.
Det ringde en massa minns jag också, det var typ lillebror Stefan som också var på Power meet. Vi träffade honom och hans hagarounds. Han tyckte inte jag var så duktig. Det sket väl jag i också gick vi vidare.
Efter langos och några fler smällar i marken med Emelie så bestämde vi oss för att splittras. Jag vill till mina vänner på den omtalade parkeringen och Fabbe med fru ville träffa sina vänner så vi sa hej hej och fortsatte vår långa vandring.
Till slut kom vi iaf fram och jag grät av någon anledning, Olson drygades sig mot Elias, Olson skällde ut mig, Fredrik somnade när han skulle kissa och sen somnade jag i skolan, gråtandes när jag pratade med Lajzan. Helt galen kväll men jag och F hittade varandra till slut och jag tror vi tog en taxi hem.



Dagen efter vaknade jag och lyckligtvis var F bredvid och vi var hemma hos Fabbe och Emelie så allt var väl som det skulle... eller? Jag hade bara asont i hela ansiktet och hade helt glömt bort vad som hade hänt. Trisst!
 Vi gick upp iaf och beställde pizza... på internet(?) som skulle köras ut efter en timme. Okay, ashungriga satt vi och väntade på maten och till slut kom den och vi var på'n igen.

Jag och Fredrik körde lite bång vilket kanske inte var så lyckat för Fredriks del så han spydde som en gris. Han var tydligen så himla "full i magen".. Mhmmkeey!

Denna kväll såg väl i princip likadan ut förutom att Christian och Elias inte var med. Innan vi vandrade till parkeringen så drog vi till Fredrik och Fabbes vänner i Vås och sa hej till dom. Efter det drog bara jag och F vidare och jag var på superhumör. Jag hoppade runt och hjulade som en överlåt harhona. Shiet va galet det var. F gick och filmade och garvade mest.
På vägen hittade F ett stånd med typ sexleksaker och där drog han minsann in mig och pekade på typ tre olika sorters handbojor med olika färg på. -Vilken vill du ha? Jag kollade mest på honom som om han var efterbliven och sa, -va troru?? -Vi ska ha dom rosa sa han då... Hon i kassan tyckte jag hade bra smak för det var tydligen dom dyraste.



När vi kom till parkeringen så var även Lisa och Wredde där och vi hade även hunnit träffa på Madde under dagen men på kvällen var hon borta.

Anywho, jag hängde med Lisa tills hon försvann med någon random polissnubbe, sen hängde vi med Wredde, jag försökte stoppa Alex och Seb från att slita sönder varandra och tydlligen träffade jag även Chaplin. F lyckades börja bråka med Nyberg för en så fånig sak som folkrace men han minns inget av det idag så han skäms lite.
Kvällen slutade med att Wredde beställde taxi till oss och när han fixat och vände sig om var vi tydligen borta och hade fixat oss en svarttaxi med nån creepy stor neger som ville att jag skulle sitta fram för att det skulle se trovärdigt ut. Man är fan modig på fyllan. Hem kom vi iaf och lyckades hamna i fel port och knackade, skrek och plingade på fel hel dörr. Dom var så där lagom imponerade på oss när dom kom ut genom dörren och vi märkte att vi gått fel.
Vi hamnade till slut rätt och vad som hände sen det är det INGEN som vet.

På Söndagmorgonen var man ju sådär sliten när man vaknade. Både jag och F var nakna men hade ingen minne av vad som hänt men vi har våra spekulationer. Vi kröp upp, duschade, satt framför tv'n och sen kollade vi på en film om en vind som gjorde att folk tog livet av sig. Mycket konstigt.
På eftermiddagen någon gång begav vi oss hemåt. Jag fick vara chaufför även fast jag antagligen inte skulle vara det men det gick iaf relativt bra förutom att vi glömde hälften í Väsrerås.

Nu är allt iaf på plats och jag har även hunnit vara i Båstad men det orkar jag inte skriva om nu så jag kanske tar det imorgon om ni har tur. Då kommer även bilder och filmer.
Puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0