Det lär bli en hård helg

Japp, idag ska vi på mottagning. Om ca två timmar ska jag befinna mig nere på Lisas skola och kolla när hon springer ut, lycklig som en skit. Skumparumpa ska hon få också...
Klockan fem ikväll är det mottagning, innan dess ska jag göra någon form av shopping åt både mig och F eftersom ingen av oss vet vad vi ska ha på oss ikväll. Ja, vi får se vad jag hittar för något helt enkelt, det är inte helt lätt att handla till någon som är helt besatt av märkeskläder.

Imorgon är det nationaldagen och först var det meningen att vi skulle på middag hemma hos mor och far men dom verkar ha glömt bort oss så vi får la se vad som händer.
Lördag så ska vi tydligen öla hos Ante som fyller år, congrats så att säga! Ja, som ni märker lär det ju bli en del alkoholintag så vi får hoppas att allt går bra och att inget spårar.

image2634

Nu ska jag nog fixa iordning mig lite så ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0