Fuck fuck fuck

Varmt, urinvägsinfektion på ingång, förkyld och så har den där jävla helvettes skiten kommit IGEN!!
Jag kan berätta för er att det är ingen bra kombo, jag måste ha, kräver, behöver tranbärsjuice nu på dirr men jag vet inte hur fan jag ska få tag på det.

Nu ska jag iaf duscha igen för det var ungefär 800 grader i lägenheten som jag var i idag. Allt gick förövrigt superbra. Pappan kom hem en timme tidigare än jag väntat så det var jätteskönt! Nu är jag hemma igen och ska som sagt försöka bli människa igen och sen byta lakanen som äntligen är torra och sen vet jag inte om det blir Bro inatt av någon anledning. Dumt enligt mig eftersom både jag och F har närmre till jobbet från mig men han är väl hemmasjuk, vad vet jag.

Imorgon blir det tufft, jag börjar sex och slutar halv tre sen gärnet hem och fräscha till mig innan det återigen är dags att dra in och vara barnis åt Aston. Dock blir det till elva-tiden imorgonkväll, jippi ki yey!
Aja, på Fredag tror jag att jag jobbar från nio till halv sex, jag glömde lyssna när Viktor ringde och berättade men jag lär ju ta reda på det imorgon.

Jag har försökt ragga kompisar i helgen också, Linn är tydligen upptagen och Sandrew har hela helgen uppbokad så det får bli Lisa och Danni som blir dom lyckligt lottade. Jag kan tänka mig att det blir nån form av chillkväll med Lisa och party med Danni. Nysinglar har en tendens att festa loss lite så... men jag är game så att säga!



Peace out motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0