Fucked up dreams

Upp och hoppa ligg inte och dra er... BUFF! Det är nog bara jag som ligger och sover till klockan tolv idag. -Usch ångest.

Anywho. Jag brummade till Bro igår precis som jag skrev i förra inlägget, köer till förbannelse men till slut nådde jag min destination, ungefär tre minuter innan min kära pojkvän som hade varit och handlat middag. Spagetti och köttfärssås lagada han, det var mycket gott.
Efter maten åkte vi över tillstoresyster Spångis för att vara barnvakt åt Oskar. Fredrik spelade boll och lekte lite med honom medan jag kollade på tv sen avslutade vi kvällen md Bernard och Bianca. VÄLDIGT mysigt.
Vid nio kom lillebror och de två tjejorna som skulle ta över så jag och Fredrik åkte och handlade glass innan vi sen åkte hem för att kolla på Waterworld. Fett med bra!
Vi gick och la oss vid elva-tolv och låg och snackade jättelänge om allt mellan himmel och jord som vanligt.



På Fredag eller imorgon möjligtvis drar Fredrik till Göteborg för att mecka så då blir jag man-fri hela helgen. Jag har inga planer än men det ska jag väl styra upp. Danni kanske jag ska umgås lite med sen får man se vad resten av gänget gör.
Holla at me!

Apropå tennis... Vilka jävla drömmar jag har nu för tiden igen. Det går inte en natt utan att en viss jäkel ska befinna sig i dom där jäkla drömmarna och inatt drömde jag även att jag skulle slicka(!) en tjock tant, HÖH! Ja, fy faen!

Nu ska jag nog fixa lite sen dra hemåt och bädda sängen med nyköpta och nytvättade lakan.
Tchüs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0