Gäsp!

Jag är verkligen helt slut, det blev en hård natt kan man säga och att jag sen blev väckt av väckarklockan halv fem var ju inte direkt askul. Klockan sex var jag iaf på jobbet och fick vänta på Peter...

Vi gick igenom öppningen imorse, typ hälften satte sig men jag kommer ju aldrig våga backa massa lastbilar och skit. Jag kan knappt köra pappas merca ju för farao. Jag roade mig med att baka imorse istället och lyckades bränna mig på handen så nu har jag ett sexigt ärr där. CRAP!
Peter har telefonen med sig hela tiden när han fixar ute så jag kan anropa honom och efter ett tag var han så van vid att jag ringde så han brydde sig inte om att kolla på presentatören utan svarade bara -"hej sötnos!" och då visade det sig vara en stamkund. Haha, shiet va jag garvade och SHIET va han skämdes.
Dagen har gått relativt snabbt och imorgon får jag sovmorgon till klockan halv tio, dessvärre slutar jag inte fören sex och det kommer MASSOR med leveranser. KUL!

Nu har jag a bunch of stuff to do. Städa framförallt! Det är så jäkla dammigt så dammråttorna har börjat springa runt här. Ugh! Sen ska jag väl käka, men först måste jag skaffa en kalender och ringa till Annelie som ringt angående barnflicke jobb. Mycket bra! Cash is king så att säga...
Sen ska jag hålla tummarna för Lajzan som tydligen ska träffa Martin idag, haha! Jag dör...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0