Liten update

Lajzan har kommit och vi tog en snabbis på donken. Jag testade Chicken tasty, helt okay!
Nu är vi åter i lägenheten och Lajzan hittade min påse från Designtorget med jättebubbelmix och vi bestämde oss för att testa så nu väntar vi bara på att den ska bli klar så vi kan leka lite.

På Fredag är det midsommar och jag har inte den fucking blekaste om vad som händer. Blidö, Ekerö eller Bro? Det är frågan... Jaja, F verkar sugen på Bro så det lär väl bli så. Vi får se what the future beholds, so to speak.

Jag kommer snart tillbaka när vi sett hur bubblorna blir!
Peace!

Yes, det var ju kul! Jag och Lajzan gjorde megastora och supermånga bubblor.
Vi såg ut som två retarderade miffon men wtf, kul hade vi och jag ska ändå flytta härifrån snart så, who gives a rats ass?



Nu bär det av mot Bro! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0