Pallante!

Aah hej! Jag var typ död igår efter jobbet när jag städat hela lägengeten. Som tur va har jag världens bästa pojkvän som kom och hjälpte till lite.
Vi käkade tjockismat också, tunnbrödrulle. Fett med gott...
Lajzan lekte med martin, jävligt skumt och min andra syster berättade inte en allt för lugn nyhet. Nu är det dags att leda nästa syrra till ungdomsmottagningen, CRAP! Varför växer du så fort Malin :(.
Jag och F gick och la oss ganska tidigt men somnade som vanligt inte innan tolv och jag antar att jag snarkade lagom mycket i Fredriks famn men jag kan inte hjälpa det. Somnar på dirr när jag blir kliad på ryggen...



Idag började jag klockan halv tio så jag blev nerbäddad innan älsklingen for till jobbet. Jag vaknade av att mamma ringde och frågade vart fasen Lajzan var, ehm hos Martin...
Upp till jobbet, lång jäkla dag alltså. Packa varor, kö ut på gårdsplan... BUFF!
Slutade sex men smet fem minuter tidigare och bytte om lite snabbt, börnade in till stan, parkerade på Engelbrektsgatan eller whatever och rusade till Humlegården och kom i tid. Jag är FAN grym.. Ajuste, jag kanske ska skriva va fan jag gjorde där?.. -Jag skulle träffa mamman till den söta lilla pojken jag ska vara barnflicka till. Vi snackade i en halvtimme ungefär och sen gick vi hem till dom så jag fick se vart dom bodde. Imorgon kvart i fem ska jag hämta lilla Aston på dagis och vi ska hänga i Humlegården en stund.
En mycket trevlig familj, jättelätta att handskas med, underbar pojke och dessutom en jättesöt hund. Det lär bli lite jobb hos dom och kanske t.o.m Båstad i sommar. Hon ska tydligen jobba där och vill ha med sig sonen så jag får väl boende och diverse betalt då. Båstadsveckan here I come!!
Nej, men vi får se vad som händer helt enkelt, en dag i taget.

Ja, apropå jobb så behöver jag väl allt jag kan få för jag fick en räkning i lådan idag på en sisådär 1678 sek. Det står att den senast skulle vara betald den sista Mars och jag fick den idag. Huh? Verkar det bra eller... Ibland undrar jag..
Anywho, hade ju tänkte betala på dirr men märkte att både körkort och nordea-kort är väck. Troligtvis har jag glömt dom på jobbet och jag ska inte jobba igen fören nästa vecka. Det känns sådär kan jag ju be att få tala om, jag tror jag får ringa dit och kolla så jag inte tappat skiten för jag har inte tid med det.

Usch, panik!
Snart kommer iaf Olson och vi ska ta en tripp till Jordbro för att han ska hämta lite saker. Mm, sen Bro!
F.y.i är jag lite småtrött på att köra bil efter att ha virrat omkring i fuckingjävlakuktrafiken i stan. Tur att jag hade gps:en annars hade jag ju fan i mig avlidit.

Sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0