Strul strul strul

Fuck, jag känner mig verkligen körd just nu... Varför ska man vara så beroende av pengar för? :(

Jag var iaf barnis igår, det gick helt okay. Aston visade en väg som gick hundra gånger snabbare än den jag brukar ta.. -PINSAMT! Aja, nu vet jag det till nästa gång.
Vi byggde tågbana och en massa lego sen åt vi och efter det sa Aston att han ville sova så det var bara att borsta tänderna, ge honom nappen och läsa bok. Han somnade på dirr och jag fick kolla på tv.
Fredrik kom och hämta mig vid Kungsgatan och bilen vägrade starta, det var ösregn ute så han ville inte gå ut heller men till slut hade han inget val. Han gick ut och bankade på något under huven sen var det bara att dra iväg.
Vi satt mest bara och kikade på tv innan vi gick och la oss. F somnade som en stock...

Imorse så gick F ofrivilligt upp. Han ville inte stackaren, det är lång dag för honom idag också. Men han sa att han skulle ringa och väcka mig vid nio och visst gjorde han det men dum som jag är somnade jag om till klockan halv tolv. ÅNGEST!
Idag ska jag iaf in till stan och ge blod, sen ska jag väl hem kanske sola eller nåt innan jag drar till Bro. Det blir sova där inatt.

He'på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0