Tröttmössa

Mm, satte mig och kollade på film med en glass och jordgubbar och somnade typ på dirr. Filmen var lång och ganska dålig, Flood hette den förövrigt. CRAP!
Nu sitter jag mest och väntar på bättre tider. Känns inget skoj alls, känner mig stressad för resten av den här veckan också...
Imorgon jobbar jag från nio till halv sex och då är det GÄRNET hem för att duscha och byta om. Sen ska jag in till Djurgården och till Josefinas för att klä på modeller, det är tydligen någon form av event där och fest efteråt.
På Tisdag vet jag inte om jag jobbar på OkQ8 men jag ska iaf ta Aston på eftermiddagen. På Onsdag ska jag jobba jouren på Skålen där Aston går på dagis så förhoppningsvis jobbar jag inte då. Shiet shiet shiet.
På Tisdag ska jag antagligen och förhoppningsvis fixa naglarna också, hmm! Jaja, händer det mycket så brukar veckan gå snabbare grejen är att det är midsommar på Fredag och jag har blivit tillfrågad om jag kan ta Aston då också till Lördag morgon men det känns inte så kul att spendera midsommar i en lägenhet i stan medan alla andra spårar så jag måste nog tacka nej till det. -BLÄ, jag som suger på att säga n e j...

Anywho, hittade lite bilder i ansiktsboken från Lisas student som ni kan få gotta er i. Bon apetit!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0