Barnvakt för hela slanten

He'påre!

Jahadå, igår fick man diska och städa efter lillesyster till förbannelse. Efter det var jag helt slut och superhungrig så jag tog först en skön dusch med tända ljus och svalt vatten sen käkade jag laxsalladen som jag köpt. Den fyllde möjligtvis buken men den var inte speciellt god.

Fredrik kom mitt i maten och luktade så där gott som bara han kan, mycket bra. Vi kollade lite på Simpsons sen satte vi på filmen jag köpte, Heartbreak Hotel. Lika bra som alltid.
Sen var det sängen som väntade, sjukt mysigt, jag somnade medan F kliade mig på ryggen. Wunderbar!



Idag vaknade jag väl vid halv elva kanske och fick ångest av att jag inte hade något att göra så jag gjorde ett ryck och började plocka lite. Medan jag städade så kom jag på att mina lakan suger och bestämde mig för att gå "ner på stan" för att shoppa nya. Det är fan svårt att hitta något bra. Först var jag inne i den dyra lilla shopen ner på hörnet men där hittade jag inget annat än soffan jag vill ha och kom underfund med att den var väldans dyr. Men men... jag vandrade vidare till Åhléns hittade lite smått och gott, lakan och en toaskylt. Jag käkade en snabbis på 7Eleven och sen gick jag och solade.
När jag kom hem märkte jag att min söta(?) syster varit och röjt här hemma. Den fina högen med kläder jag gjort till henne var helt plötsligt utspridd i hela hallen, det låg cigg och ett kuvert på golvet och hon h ade glömt att lämna nyckeln vilket var typ det enda jag bad henne göra. SKITUNGE!!
Aja, nu har jag iaf dammsugit lite smått och städat det mesta, härnäst väntar en dusch och någon gång efter det ska jag väl dra mot Bro. Det är barnvaktsdags ikväll.
Imorgon ska jag själv vara barnvakt, vid halv fem ska Aston hämtas på dagis och sen ska vi leka till sju-åtta tiden. Trevligt, likaså på Torsdag efter jobbet men då blir det senare. Elva-tiden var det sagt tror jag.

Något som jag kom och tänka på nyligen var att för nästan exakt ett år sen så var jag på Hultsfred med Anders, Linden, Yngwe och Nalle. En sån där sjukt spontan resa som var typ den bästa ever. Ja, jag vet inte med resten men jag kommer då aldrig glömma den. Det är fan inte många som lyckats planka in på Hultan.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0