Fucking thumb

Sheisse! Har inte haft ork att skriva som vanligt...

Jobb i Fredags, det gick som vanligt. Har fått börja lära mig nu sakta men säkert om biluthyrningen så det blir fortsättning idag och en till dag den här veckan. Vilken vet jag inte än...

På kvällen i Fredags bjöd vi över lite Brofolk till Sumpan, vi gick och käkade på Texas steak house och sen gick vi hem till mig och snackade skit en stund. Det var väldigt trevligt tills folk skulle gå och Lajzan var helt hysterisk i telefonen och ville hem från krogen. Fredrik ställde som vanligt upp så att hon kunde ta en taxi hit och sen nattade vi henne och somnade på dirr.


På Lördagen blev det bakisfrulle för hela slanten, Subway för oss och Donken för Lajzan. Vi städade lite och bestämde oss för att åka till Grönan. F skulle kirra en grej först så jag och Lajzan passade på att åka och säga hej till farmor. Klockan skenade iväg och till slut ringde Fredrik och undrade vart fasiken vi var.. -JUST DE!! Grönan... Ops. Det blev inget Grönalund. Vi åkte hem och fixade iordning oss och åkte till Bro för att Fredrik skulle byta om innan vi sen fick skjuts till Kungsängen där Christian befann sig i sin nya lägenhet. Vi satt där en stund och snackade med lite folk i lägenhet way down under som drygade sig. Efter en stund fick vi tråkigt så vi bestämde oss för att dra ut så vi åkte till Alexandra medan vi skickan hem Lajzan i en taxi till Fredrik.
Det var riktigt trevligt, F spydde, Christian drog vidare och vi åkte hem. Jag snackade massa skit med Olson också, sa en hel del dumma saker och fick reda på att en gemensam vän bliit knivskuren.
Men iaf, när vi väl kom hem så låg Lajzan i soffan och jag var tydligen asjobbig, Fredrik somnade på soffan och var omöjlig att väcka så jag gick på toa och borstade tänderna och tror ni inte, gott folk, att jag lyckas klämma samma jävla tumme som för några veckor sen på exakt samma sätt? -Jojjemensan! Nu är jag öm Sören och vill typ amputera bort fanskapet.
Jag somnade iaf på dirr och vaknade tidigt morgonen efter av att Fredrik kom in.








Vi sov hela förmiddagen och käkade brunch vid halv två-tiden och satte på en film. Pappa ringde och ville ha skjuts hem från landet och klart vi ställde upp på det. Efter filmen åkte vi till Sumpan och bytte bil, Lajzan hämtade kläder och sen åkte vi mot landet. Fy fasiken vilken resa. Rastlös var bara förnamnet, jag var helt insane när vi kom fram och kunde verkligen inte stå still. Vi var hemma igen vid elvatiden och då käkade vi lite soppa sen gick vi och la oss framför en film. Bad Santa var första valet men efter en stund ändrade vi det till The Descent, helt klart en av dom äckligaste filmerna jag nånsin sett.
F somnade på dirr efter och för mig tog det lite längre tid.



Imorse väcktes jag av att F ringde vid nio men som vanligt somnade jag om till klockan typ elva och ska börja jobba klockan 14:12. Asweird tid men så är det iaf, jag slutar inte fören klockan tio ikväll när vi stänger. Crap!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0