Äntligen hemma!

Ja nu har jag fått igång internet också och har redan börjat ladda ner de senaste avsnitten av One Tree Hill som jag missat. Olson har mobbat mig måttligt med sina OJOJOJ!! Fan va sur jag är...

Jaja, sjukt skönt att ha internet hemma nu iaf, var tvungen att möblera om lite gran men det blev helt ok ändå. Inte som jag velat från början men det går säkert att ordna sen, nu är det som det är.

Jobbet idag var helt okey, blev jobbigt mot slutet när en dum taxichaffis kom in och ville ha en mugg och visade upp en massa kvitton från Solna, Kista och gud vet var och försökte förklara hur han fått två kvitton ett för "gas" och ett annat. Sen blev han arg när jag förklarade att han inte ens tankat på vår mack så jag  kan inte stämpla upp ett häfte bara så där. Då började han förklara samma sak igen och trodde att det var jag som inte fattade och när han började bli ritktigt sur så var jag redan förbannad vilket resulterade i att han fick sin jävla mugg. Gaah!!
Hur som helst så åkte jag till Hässelby direkt efter för att hämta min dator hos P-T, Micke kom och öppnade åt mig, gentleman som han är så bar han två dvd-skivor medan jag kånkade ner datorn själv. Han har tydligen fått jobb på ICA i Solna så man får väl gratulera, jag ska ta och hälsa på så småningom eftersom jag råkade lova det.
Men iaf, efter det åkte jag till Åkis och sa tack till P-T för hjälpen med datorn och då var det ngt stolpskott som kallade Tompa för min pappa(!). Ja, fast NAEJ!

Nu känns det riktigt skönt iaf att ha internet hemma i lägenheten.
Surf's up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0