Bekant lastbil

Yes, Chaplin kom i en bärgare jag inte kände igen så jag fick knappt upp dörren. Tydligen så var hans trasig så han brummade i sin chefs...
Vi drog iaf och käkade och sen på väg till Ekerö så mötte vi en bekant lastbil då säger Chapln "där är Krille!" TUUUT!! Då inser jag ganska snart att det är Anders pappa och snart därefter kommer en kommentaren som är så typisk Freddie och som slår till som en käftsmäll: -Den där bilen har du knullat i!!
Ja, som sagt, Charlie i ett nötskal.

Men men, jag fick iaf skjuts till Skärvik där jag hämtade bilen sen åkte jag hemåt, trodde jag men på något vänster hamnade jag i Hässelby. Jaha? Vad skulle jag göra där?? Jag passade på att snacka lite skit med mormor och morfar och bjöd över mig själv på middag imorgon.
Tog även med mig ett dussin filmer och min musmatta som jag saknat.

Over & out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0