Besök

Jag fick precis besök av ett stycke Charlie och Olson. Trevligt, Lajzan var störig och Olson käkade upp mina superstora kinderägg. Lajzan frågade när jag skulle skaffa barn fär hon ville minsann bli moster så jag och Olson sa väl om ca ett år...


Anywho, dom gick precis och då passade Lajzan på att leka apa som vanligt. Det är som sagt inte konstigt att man blir lite loco efter att ha varit med henne.
Resten av kvällen består av 2½ män, my name is Earl och Scrubs. Mycket mycket bra skit!
Jag ska nog börja ladda ner lite roligt också, jag orkar inte bara sitta och vänta på att nya avsnitten av OTH ska komma så då kan man kika på lite annat så länge. Gossip Girl har slutat släppa nya avsnitt helt och hållet, det suger ju lite! Har bara sett 13 avsnitt än så länge, I want more!


Apropå serier så blev jag lite chockad över att Chaplin faktiskt kollar på Gilmore Girls. Haha! Jag dör.
Aja, jag lär skriva en hel del mer saker under kvällen. UPPESITTARKVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0