Den syttende Mai

Jaha nu jäklar, nu har jag pluggat lite MC-teori. Det gick väl så där. Bättre än jag trodde, mycket kommer man fortfarande ihåg från sist man pluggade skiten.
Jag berättade för Mange att jag pluggade och att jag var sugen på Mc:n som Fredrik rekommenderade, R6-05:an och då fick jag svaret "fan jag kan måste gifta mig med dig sen". Ja, okay!?

Anyway, jag sitter just nu och sjunger med i Singing bee. Det är asnice, jag skulle äga hela bunten på det där. Speciellt eftersom man inte behöver sjunga bra...
Lajzan skulle kommit hit men jag fick en diss av henne, tröttmössan så det blir till att sova ensammen inatt. Ganska kukigt!

På Fredag är det långfredag och då är det den traditionella tipsrundan som Ilona arrangerar varje år och jag ber till Gudarna att jag inte hamnar med typ Gunnar eller P-T för man vill ju ha nån chans. Det bästa skulle nog vara typ pappsen, han är kung!
Men iaf, ska ut med min Sandrew på kvällen också. Ska bli asskönt att träffa henne igen, hon är borta alldeles för mkt. Jag snackade med Fanny om att kanske åka till Drew i Norge på deras nationaldag. Det lär ju vara ganska så bra med drag där då liksom och roadtripen dit blir säkert också riktigt skön. Jag hoppas det blir av, det är ju annat inplanerat den månaden. Bl.a en kryssning med paradise. Jag och Magnus ska tydligen dela hytt annars får vi inte följa med! Men fine, det finns fler sängar i en hytt. Shiet! Spårat...

image2228

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0