Fett lack bre

Ja men blir ju lite skadad av att hänga med syster en hel kväll. Blev asirri vid middagsbordet, vadå jag arg? Varför skulle jag bli arg, motherfucker! Jag blir arg på mig själv att jag ens bryr mig, fuck!
Det är du som är arg och envis, jag gav upp helt enkelt...

Äsch, skit samma!
Fick sms av Fredrik nyss som kommer hem inatt och var glad för att han får sovmorgon till klockan tio imorgon. En annan måste upp i åttan och träffa Chaplin som ska låna ut sin blingbling dammsugare till mig. Jag har fan inte dammsugat lägenheten sen jag flyttade inte så det är typ dags nu.
Jag ska antagligen simma med farmor imorgon också så jag måste typ rota fram min bikini också, usch! Ska man behöva visa sig i en sån också, då kanske man blir lite motiverat att träna inför beach 2008. Woho, något posetivt ur eländet iaf.


image2232

Just nu sitter Lajzan och kollar på Extreme home makeover, jag börjar typ lipa snart. Familjer som blivit av med allt och bara gråter & gråter. Förstår inte hur hon pallar. Vill man verkligen bli ledsen? Det är ju precis det man blir...


image2231


Jag tycker om att bli berörd men jag har nog aldrig varit något större fan av Home makeover faktiskt. Började väl följa det när det precis hade kommit men jag insåg ganska snart att det inte var så kul att sitta och stortjuta framför en tv-serie så jag slutade helt enkelt att titta på det. Så jävla självisk är jag...

XOXO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0