Frukost

Sho alla! Nu är jag precis klaro, har duschat, sminkat mig och satt på mig kläder. Just nu sitter jag och lyssnar på Bubbly medan jag trycker i mig en skål med vaniljyoghurt och start. Så himla gott!

När den här skålen är slut ska jag bege mig mot Kallhäll(??) för att get my nails did. Mm, finally. Fanny är en stjärna minsann!
Efter det ska jag hem och städa hade jag tänkt, jag vet inte om jag kanske käkar middag hemma med la familia, eller ja what's left of it.

Shiet en bra låt på MTV. Fall out boy är det, ladda ner, eh ja!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaba! baby! Jag äe full som en kastrull men waf jag ringer dig efter en kopp kafe idag okeu? vill du äta så kan vi göra det också en fyyyll pizza kram hjärtat ; pt

2008-03-16 @ 04:27:20
Postat av: cecilia

Hahahahahaha!! :p

2008-03-16 @ 12:57:23
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0