Fullt ös

Imorgon kommer jag vara medvetslös...

Vaknade, urinhelvettet krångalde igen så jag bodde på toalletten i en och en halv timme. Sen var det dags att röra på sig så jag skulle slippa p-bot. Först till Munsö och säga hej hej till Charre, sen Skärvik och lämna pengar, vidare till Hässelby för att hälsa på familjen och sen till Sumpan igen för att hämta Fanny och köra vidare hem till henne i Kallhäll där hon fixade mina nails igen och nu är jag hemma. SKÖNT!

Imorgon ska jag jobba igen på morgonen, Roger fick inte tag på Danni så det fanns ingen som kunde öppna så jag får slita mig upp och åka till jobbet ändå. Förhoppningsvis är det bättre då, jag håller alla fingrar och tår.


Nu ska jag iag borsta bissarna och sätta på mig sängkläder :)
Nighty night!


Kommentarer
Postat av: lajzan

vad "vacker" jag är när jag sover ;)

2008-03-27 @ 00:17:32
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja men verkligen!!

2008-03-27 @ 17:25:55
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0