Här händer det grejor.. minst sagt

  • Tipsrunda med hundattack
  • Partykväll gone bad
  • Jobb jobb jobb
  • New boyfriend...
  • Spårad arbetskväll

Fredag -Tipspromenad och partykväll gone bad
Tipspromenaden gick väl si sådär. Jag hamnade med Yngve(?) och ja vi körde typ ole dole doff på 70% av alla frågor. Jag kunde EN fråga och det var hur Tysklands flagga såg ut. BRA DÄR! Men wtf, vilken normal människa har koll på hur långt flygfiskar kan flyga? Inte jag iaf...
Jag hade Fanny (vår lilla pälsiga vän) med mig som moraliskt stöd, hon kunde inte heller så mycket. Jag tror nog att det var hennes fel att det gick så dåligt för oss. Men iaf, när vi kom tillbaka från rundan så satt Akilles fastspänd i ett träd och fick syn på lilla vovsingen som jag hade i koppel och slet sig minsann loss från trädet och hoppade på Fanny fanta. INTE SNÄLLT! Men det gick iaf bra, jag släppte kopplet ganska snabbt så hon kunde komma undan och Sandra sa till A. ganska ordentligt. Tydligen så kände han att Fanny inte är nåt big fan av andra hundar så han ville nypa tillbaka. Eller liknande...
Efter allt knas gick vi iaf till lokalen där vi åt och drack gott. Jag tror betoningen för min del ska ligga på "drack" för det gjorde jag minsann duktigt. Ojojoj!
Jag skulle egentligen dra ut med alla men av nån anledning stannade jag kvar med gamlingarna. Alltså, hallå? Vad är det för fel på mig och varför slet ingen med mig? Shiet! Aja, jag somnade i soffan hemma i Hässelby med tårarna sprutandes och en lillesyster mindre hemma. Jag var tydligen väldigt arg på Lajzan och det fick hon minsann höra och pappa blev arg på mig och då blev jag arg på pappa, Malin var arg på alla för vi lät så mkt och mamma sa bara god natt! Typ, mindre bra kväll.

Lördag -Jobb jobb jobb
Ja, upp och hoppa! Bakis kanske? Trött som ett as men ändå helt okay med tanke på alkoolintagen dagen innan. Mys hemma i Hässelby en stund innan det var dags att dra till Sumpan för att byta om. Jobba kväll med Farhad, my favourit thing to do after eating poo. Nej, skämt o sido, det var ganska lugnt och kvällen gick relativt snabbt. Några av dom vanliga kom in och någon blev chockad av att höra att jag "bara" var 20. Jaja, så liten är jag faktiskt inte.
Hemåt marsch, duschi duschi, sen blev det finbesök. Se där se där, Cissi fick hångla för typ tredje gången den här veckan ;). Inte illa pinkat! (Btw P-T, ledsen att behöva svika dig, guess what I did?)
Olson är jätteledsen på mig, det känns asjobbigt och jag vet inte vad jag ska göra för att han ska bli glader igen. Han är ju min älskling, varför varför varför ska han bli så arg och besviken på mig?? :(

Jaja, kvällen var iaf helt okay så att säga!

Söndag -Bubbly & spårad arbetskväll
Vaknade och trodde att klockan var asmycket, typ ett eller nåt och jag började jobba klockan tre så jag skyndade upp efter att ha haft ångest ett tag och efter duschen fick jag reda på att klockan minsann var 8:50. Ops! Aspigg som jag då redan var kunde jag ju inte somna om så det var bara att sätta på en film. Fjorton suger fick det bli för Flood SÖG GETPUNG. Ja, okay, Fjorton suger är väl inte den bästa filmen i världen men jag gillare. Det är sommar, det är lov och livet leker (ja, inte för henne som blev lite antastad då men...).



Jag for till jobbet klockan halv tre typ, bytte om och satte igång. Anne lämnade mig sen var jag ensam i kassan till klockan typ sex. Fy farao vilken dag. Jag har mått piss, varit trött och haft ont i magen. Skit alltså men när Danni kom efter att ha räknat pengar så blev jag glad igen.
Det spårade som vanligt när vi jobbar tillsammans. Vi har en kund som funderar på att köpa en bar i Thailand och jag ska nog flirta in mig hos honom så jag kan få komma och jobba där och Danni var ju självklart också på. Han tyckte att han kunde springa till stranden varje rast och ta en massage fast sen kom han på att han inte skulle hinna så han skippar helt enkelt massagen och hoppar på happy ending på dirr.
Jag tyckte de skulle ha happy endings för brudar med och då konstaterade D att det fanns varpå jag frågar nehe, är det tjejer då också? -Nej det är jag! Fick jag till svar.. Shit va jag garvade, Danni började garva medan han drack kommentarerna kom som på rullande band från mig utan att jag tänkte på det "Det kommer snart spruta från alla hål". Danni höll på att dö med sitt vatten i käften och då kommer slutkommentaren "SVÄLJ BARA"... Efter det var han tvungen att spotta ut skiten, stackarn fick en hostattack över sinken. Oj oj oj! Jag har aldrig garvat så mycket som idag. Det mesta är internt så kan ju inte skriva skiten här heller, men även fast jag mått piss så har det nog varit den bästa stängningen hittills.. HELT KLART!

Ja, nu ska jag tvätta kläder sen sova. Visserligen trisst att sova själv men fuck me sideways, va jag är trött!
Gulle gulle (hej då, hej då på turkiska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0