I have a crush!

Nu jäklar sitter jag i nya lägenheten och kollar på tv med Lajzan och Fanny. Pappsen kirrade internet och laddarsladden som jag köpte två gånger. Igår köpte jag en och den glömde mammsen i vagnen efter att vi varit i affären så den och mina "bakisbrustabletter" är ett minne blått.
Idag efter att ha jobat över på jobbet så fick jag åka till Vällingby och köpa ny laddare som kostade ännu mer än den innan så på två dagar har jag spendera över tusen spänn på laddare som kosta mindre än hälften så mycket. Helt sjukt! Men sån är jag...

Två och en halv män går på tv just nu och jag försöker få vår dumma hund att sluta skälla på minsta lilla som låter i porten vilket är lättare sagt än gjort. Det är svårt att lära en gammal hund sitta, im-fucking-possible!


image2137

Nej mina vänner, jag har gått och betuttat mig igen. Det är vår och det är lätt för känslorna att "bubbla upp" så att säga... Mysfaktorn är hög och morgondagen blir nog också minst sagt mysig. Jag och Fanny ska mysa galet, shoppa lite mat och kolla duschdraperier, badrumsförvaring, skohyllor m.m m.m.

Lovely!♥

Kommentarer
Postat av: monkan

Tur att du fick kaffebryggaren! Ställde den utanför dörren.. Sen blev jag osäker på om det var rätt hus.. Tänkte att det var ju komiskt att grannen skulle öppna dörren o få en fräsch kaffebryggare.. Så jag gick förbi nästa hur och blev chockad när jag såg att det huset också var gult!!! Gick framåt, men stirrade som fan. Rätt var det var så hängde det en gubbe ut genom ett litet fönster.. Då visste jag att jag ställt kassen vid rätt dörr! Haha.. Creepy!

2008-03-03 @ 23:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0