I like you

Jaha, maten var ätbar minsann. Köttbullar, makaroner, plommontomater och riven morot. And I did it all by myself!
Jag är mycket stolt över mig själv, typ tredje gången jag lagar mat själv, go Cissi!

Fredrik kom mitt i maten och vi slängde på tv:n. Vänner, Parlamentet -Björn var med! Han började grina, shiet va bra han är. Jag vill också kunna gråta på beställning, vore astufft. Då kan man verkligen få vad man vill...
Men iaf, sen kollade vi på Transformers för den hade han inte sett. Skittuff var den, as always!
Jag testade mina fullkorns-bokstavs-kärleks-kakor också. Dom var helt okay och man kunde skriva mycket roligt med dom så jag ska nog köpa alla paket imorgon. Det finns nämligen fler olika. Asskoj hade jag iaf :).
Fredrik gick iaf för ett tag sen och ja, han blev nyss stoppad av polisen på vägen hem. Bra där, han hade tur som kom undan när han körde 110-120 på en 70-väg.
Jag ska iaf försöka hitta någonstans att hänga upp den sista tvätten som precis blev klar, det hänger typ kläder överallt i lägenheten just nu. Asjobbigt att ha så litet.



Imorgon är jag ledig och min urinväg mår bättre. Förhoppningsvis håller det i sig om jag fortsätter dricka tranbär. Jag ska iaf shoppa lite smått med farmor, saker och ting behövs fyllas på nu i slutet av månaden. Tvättmedlet jag köpte för en mindre förmögenhet på jobbet igår är redan slut.
Jag ska även betala Lisa som ska ha cash för alkoholen och för studentskivan som är framöver, Chaplin ska jag besöka personligen för han ska få tillbaka dammsugaren och även han ska få pengar. Kommer kännas asskumt att dra dit ut när Andreas är så jäkla arg på mig men men...
Annelie ska även hon har hyran så det blir mycket utgifter redan imorgon!

Tvätten ska som sagt hängas upp.
Gulle gulle


Kommentarer
Postat av: lajzan

vad gulliga ni är :D

2008-03-25 @ 13:42:09
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0