Jag är för snäll

Hej hopp! Vaknade med världens mest sprickfärdiga blåsa imorse och givetvis ville det inte gå över. Jobbade hela morgonen med de vanliga symtomen och ville mest bara dö. Jag hade dessutom försovit mig så jag var lagom stressad.
Men mitt leende lämnade som vanligt inte mina läppar fören hela macken var tom på folk vilket idag faktiskt inte var en endaste jävla gång. En vacker dag så spricker väl den där bubblan som fylls på med irritation och ilska, stackars den kund som står framför mig i kassan då...

Nej, men iaf! Massor med dumma människor i vanlig ordning som bara går mig på nerverna. T.e.x en dräglande somalie som ska dammsuga bilen, slänger en tia på disken och skriker "HALLÅ HALLÅ!! Jag ska dammsuga" för att sedan springa ut och tro att jag tänker sätta på dammsugaren för honom. Precis som jag trodde kom han tillbaka efter ett tag och skrek återigen "Hallå hallå? Har du glömt?" jag svarar som ett frågetecken och då skriker han "dammsugaren!!"... -"Jahaaa, ville du dammsuga??".. God damn it!
Aja, jag slutade till slut iaf och då var det bara att dra till Hässelby för att hämta min nyblivna getto-syrra. Malin har bestämt sig för att bli hip hopare och det första jag hör när hon kliver in i bilen är "Sho  bre!". Haha, sötunge!
Vi åkte iaf till Åkis och handlade White Lady tårta. Vi åkte hem och jag bytte om för att springa ner på stan och köpa en liten outfit kvällen till ära. Det fick bli Åhléns eftersom allt annat var stängt. När vi går förbi skyltfönstret sitter några snorungar och posar, jag visste inte om dom skulle va där eller om dom bara busade men det visade sig snart att det var några fjortisar som hade tråkigt helt enkelt.
Jag handlade lite strumpbyxor och en topp sen var det bara att rejsa hem för att börja med mat. Jag duschade - Malin skar sallad. Jag sminkade mig - Malin skar ännu mer sallad, sen kom jag och hjälpte till. Det var tur att hon var med annars hade jag ju aldrig hunnit klart med allt.

Succé blev det, alla käkade och var glada & nöjda. Mammsen, pappsen och PT drog nyss. Vi snackade massor med skit. Bilar, mc, Madde -mamma tycker hon är asskön och pappa också, han kom underfund med att det var jag, tydligen, som bar iväg med henne på rackartyg och inte tvärtom som han trodde först. Jag håller inte riktigt med där men okey, jag tar den smällen. Mamma diggar hennes sköna stil stenhårt och jag kan ju liksom inte annat än att hålla med...
Mobilen har gått varm, imorgon kanske det blir thaikäk med Axlo efter jobbet.
Just det, Sebbe ringde ju och frågade om jag kunde jobba och jag berättade hur jag mådde imorse och han sa "okej men då jobbar jag". Självklart fick jag så dåligt samvete att jag övertalade honom att ha kul för jag kunde minsann ta hans pass. Det är ingen fara, jag fixar! Hmm, smart jag är. Nu blir det tolv dagar i sträck som jag kommer jobba, det känns väl så där kul.

Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag (inventeringshelvettet 8-16), Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag, Måndag... Kul! På min lediga Tisdag om en vecka ska jag lämna Fanny hos hundfrisören så hon sover över från Måndag. Det lär ju bli en sömnlös natt men wtf. Bit ihop!


Btw Madde och Olson, I miss you guys!



Jaja, nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på alla människor som har det så mycket roligare än mig.
XoXo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0