Kissenödig

Hey hopp! No work today, urinvägshelvettet krånglar och jag behöver kissa var tredje sekund, pissjobbigt!

Jag frågade om Danni kunde ställa upp -"självklart sötis". Sjyrrebyrre men kom precis på att jag är tvungen att ta mig till jobbet ändå för jag har två nycklar som jag absolut inte VILL ha ansvar för och som Anne faktiskt måste ha idag. Tobaks- och kassaskåpsnyckel, huge responsibility för little moï. Ja, så till jobbet bär det av inom kort...

Min härliga och vitaminrika frukost bestod utav apelsin och tranbärjuice, probably the most disgusting juice in the world men hey, if it make me better it can't  be that bad?! Haha, shiet jag tror jag slog rekord på swenglish i bloggen i den där meningen.

Aja, nu ska jag och mitt flummiga arsle ta oss ut i kylan..
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0