Matkoma

Idag har jag varit en snabbis på stan och införskaffat en liten nödvändig del utav det som är kvar till lägenheten. Badrumsförvaringen är nu klaro och en fin liten krok till kökshanddukarna. Små saker som gör så mycket...

Lajzan kom vid fyra så vi vandrade iväg till Coop för att tjacka krubb och lite smått och gott. Syster tyckte inte att jag skulle handla sjlälv för jag handlade så mkt onödigt, hon erbjöd sig ist själv att shoppa och då skulle hon minsann bara handla det vikigaste. ELLER HUR!!
Iaf så lagade jag min första maträtt i lägenheten idag, tunnbrödrulle med räksallad och rostad lök och lite mums mums. Den ni...
Efter maten så diskade Lajzan medan jag plockade undan och kirrade carrots & cucumber med lite dipp. Yumm ymm. Nu vänar vi på att Malin ska komma med filmer och sladden till datorn så vi kan lägga upp videon på lägenheten.






Bara för att ni ska få roa er av min olycka som vanligt så ska jag berätta vad jag lyckades med när jag skulle "spika" upp tavlor över min säng. Jag har nämligen ingen hammare så jag fick använda mig utav ett glasljus, med betoningen på glas så tror jag att alla kan fundera ut vad som hände. Ja. skiten gick ju sönder och jag har ju ingen dammsugare. Crap! Jag fick krypa under sängen med lite blött papper för att få upp glasen..

Jaja, imorgon är det dags att jobba igen och då är jag inte ledig igen fören nästa Tisdag. Usch usch!
Menimen, snart dags att möta syrran men återkommer med bilder och en skev video!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad fint du fått till det!! =)

2008-03-05 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0