Naaej, va är de här nu då?

Vad hände med det fina vårvädret? Snöstorm? WTF!! Vem har beställt det här vädret, fasiken! Jag ville ju ha lite värme och sol nu. Kanske inte sommar på dirr men åtminstone kunde vi väl få slippa snö, minusgrader och slasket.
När vi ville ha snö då jävlar då skulle det minsann envisas med att vara plus och grått och nu när vi verkligen INTE vill ha skiten då ska det stormas och bråkas. Jag förstår inte nöjet..

image2245
Ge mig sol!

Just nu sitter jag (naken) och snackar med mammsen på msn, hon sitter nere i San Agustin på hotellet med urinvägsinfektion och vill egentligen bara hem. Stackaren! Hon har inte badat sen i Måndags. Usch, typiskt att hon ska få det i Spanien.
Det är typ det värsta som finns att bli sjuk när det är så varmt, jag fick det sist jag var i Mallis med Andreas. Han hade typ hundra graders feber och jag hade den värsta urinvägsinfektionen man kan tänka sig ändå så pallrade vi oss ut och spelade minigolf i värmen. Det gick väl så där kan man säga...
Anyway, känn mitt medlidande morsan. Fy farao!! -Det är verkligen ett hell! Planet landar inte fören klockan 20:55 heller, om allt går rätt till vill säga och då ska dom stackars päronen åka taxi hem. Jag skulle lätt hämtat om det inte var så att jag verkligen inte hittar dit och dessutom är det så snurrigt på själva flygplatsen också så jag skulle antagligen köra på någons bagage eller liknande.

Nu ska jag springa runt i lägenheten lite och försöka få bus:et att lufttorka!
XOXO

Kommentarer
Postat av: monica

Men cissi!! Du kan inte missa Arlanda.. Det är så mycket skyltar att vem som helst hittar. Bara man vet vilken terminal så sköter skyltarna resten ;)

2008-03-20 @ 01:24:24
Postat av: emilia

och det är nästan alltid terminal 5 (den största) sen är det skyltat vilken hall du ska till. Piece of cake!

2008-03-20 @ 08:19:24
Postat av: cecilia

haha okej , dåså! då vet jag de till nästa gång :P

2008-03-20 @ 15:43:58
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Valky

Om man har urinvägsinfektion så ska man dricka tranbärsjuice eller koka vatten, hälla det i en hink och sen kissa i skiten...Det är nåt med ångorna. Fan vad jag kan.

2008-03-20 @ 18:47:22
Postat av: cecilia

ja tranbärsjuice dricker vi hela tiden . du är duktig du sweety :D

2008-03-20 @ 23:57:15
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0