Opsie!

Lugn & fin terpentin!

Jag är inte kär babes, var mest en kärleksförklaring till våren som är på väg. Det känns i luften och det syns på folks ansikten. Smiling faces you know! Sommarspolarvätskan åker snart fram på jobbet, solglasögonen åker på och modebloggarna fylls med blommiga klänningar!! -Yeah you get the idea, right?

Happ, nu har bloggandet börjat igen, too much! Men men, ligger iaf i min säng nu och kollar på Scrubs, Fanny ligger under mig och Lajzan i bäddsoffan. Jag lär väl inte kunna hålla mig vaken så där överdrivet länge. Det var ju uppstigning tio i fem imorse men var på jobbet på tio minuter så det var jädrigt nice.

Kiss kiss puffin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0