Over and done with

Japp nu är allt jag skulle gjort klart.

Nycklarna är lämnade, shoppingen klar och jag har postat räkningarna till Annelie. Jag har t.o.m städat lägengeten, tvättat och nu lagar jag mat. Eller försöker iaf... Jag misslyckades med pulvermoset så har gett mig på pastan... Hmm!

Jag är btw, lite smått ledsen på en person fortfarande men jag hoppas ändå att han lyckas med sitt letande efter vänner. Good luck to you, hoppas det blir bättre denna gång så du slipper bli "sviken"...

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Olson

och vad e du ledsen på?

2008-03-25 @ 06:07:50
Postat av: cecilia

ledsen på att du är ledsen på mig och bara tokvägrar förlåta mig ..
ledsen över ditt msn namn..

jag fattar inte varför du är så upprörd, ja har inte dödat någon?

2008-03-25 @ 11:24:28
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: olson

så vitt jag vet så har inte vi ens pratat med varandra och hur kan du då veta att jag e ledsen på dig,på messen sa jag att jag va besviken bara!Och mitt namn på msn har inget med dig att göra!

2008-03-25 @ 13:19:34
Postat av: cecilia

okej , ? känns som du varit asledsen på mig , lisa sa att du va arg på mig.. :/

aja, saknar dig iaf!

2008-03-25 @ 15:48:59
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: olson

jag sa till henne också att jag va besviken! Varför kan inte jag få reda på när jag e lack på nån??

2008-03-25 @ 20:12:36
Postat av: cecilia

mm men jag vet inte vad som är värst faktyiskt... besviken är nog värre än arg :/

2008-03-25 @ 21:21:56
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0