Rena rama kocken

Shit va mätt jag är, kyckligfajitas är bra skit och syster hjälpte till med grönsaker och skära kycklingen eftersom det inte är så bra med skärsår i lillfingret. Det smakade iaf ok och nu har jag faktiskt lagat mat tre gånger, tuff jag är!

Nu sitter jag och syrran och kollar på starterwife, jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Man kanske ska satsa på en film istället och lägga sig i sängen. Det är ju trots allt work imorgon.


Men anyways, känns ganska epa just nu. Vill att veckan ska gå snabbt så jag kan göra något skoj.
Jag ska försöka få ledigt i påsk så det blir antagligen en del jobb i helgen, Lisa ville ut på Lördag men vi får se hur det blir...

XoXo

Kommentarer
Postat av: drew

Ja det vore ju skoj om du fick ledigt så vi hinner ses och jag får spana in lyan :D puss å klæm

2008-03-12 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0