Say what?

Var inne på Maddes blogg nyss och jag minns inte en enda sak av det hon skrivit, är det bra eller?

"I fredags så blev jag och Truklas bjudna på kalas av Lelle & Ilona. Så vi packade ihop oss och drog till lokalen. Innan vi ens kommit in så hörde vi Sandra som hade ett djupt samtal med någon, riktigt fyllesnack. När vi kommer in så hittar vi en tokfull Cissi. Jag bjöd henne på en grogg och snackade lite med Lelle, C höll på att spy över mig för att groggen var för stark så tillslut försökte hon hälla ut den i någons glas utan att jag skulle se det. Mysko. Jag lekte lite med C's pappa och lovade honom att jag ska fixa rockabillylugg på C någon dag hehe ;) Sen lekte jag lite med C's mamma också. Vi försökte lista ut vad Cissi höll på med som sprang i väg hela tiden osv. Jag & Truklas gav iaf upp rätt tidigt och åkte hem. Det blev spännande samtal i bilen iaf. Truklas försökte komma fram till varför C raggade på Korsbys okända tvilling och jag kom fram till att när jag blir stor så ska jag se ut som Nina, sjukt snygg..."

Fick jag en grogg? Vem raggade jag på? Sprang jag runt? Vem snackade Sandra med och varför lovar du min pappa såna saker? Jag i rockabillylugg? HAH!!
Ja okay, det var inte helt lugnt... Jag vet att jag även var på väg ut och skulle hämta Fanny till Marianne ett x antal gånger men kom bara utanför dörren och vände för jag glömde helt enkelt bort vad jag skulle göra. Jag är fan inte helt lugn på fyllan! :/ Nej, nu blir det lugnt ett tag framöver. Eller, jaa, har kanske en playdate med Danni nästa helg men shiet, då blir det LUGNT!

En till sak, Nina as in min mamis?
Aja, spårat, återigen.

Kommentarer
Postat av: Rainbow

Så kan det gå när Pinky dricker... Haha. Jag & Truklas fattade noll. Ja, din mamma är tokhet ju!

2008-03-24 @ 12:20:03
Postat av: cecilia

ja , typ för ofta!! ..

De där kommer mammsen leva på ett bra tag framöver -:/

2008-03-24 @ 14:28:24
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0