Simning & en b-bot

image2242Jag vaknade av att Linda var uppe och spökade imorse klockan halv nio, upp och hoppa! Jag satte mig med en te framför datorn till Farmor ringde tjugo över nio och vill åka och simma så jag pallrade mig dit i detta eländiga väder. Vi gick till simhallen och simmade en massa längder, farmor kände sig jätteduktig och jag blev avslappnad. Mysigt att bara flyta runt lite och låta tankarna flöda.
Jga fick fina komplimanger från några barn också som var lite efterblivna men än dock mycket smarta ;), fin bikini och fina naglar. Det ni, sen trodde dom minsann att farmor var min mamma...

Efter simningen så vandrade vi vidare till Boulevard och käkade en mycket god lunch, jag tog laxpasta och farmor helstekt kyckling. Vi sealed a deal också, eftersom vi inte kommer kunna käka lunch uta varje Tisdag efter simningen så bestämde vi att vi gör en sallad varannan gång som vi bjuder varandra på. Asbra!


image2243


Ja, just de! På vägen hem så märkte jag att jag fått en p-bot...IGEN!! Jag orkar inte alltså, typ fjärde på tre månader. Hur orkar jag? Så jäkla tråkiga pengar...
Men jag drar till Hässelby igen vid 15:30 för mormor fyller år så det blir middag med dom. Ja, sen får vi se hur det blir. Lär ju få åka så jag är här efter åtta eftersom jag inte har några småpengar. CRAP!

Aja, på Torsdag kommer mamma & pappa igen. Finally!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

du har en jäkla otur med pböterna =/

2008-03-19 @ 20:05:56
URL: http://www.rockinroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0