Skärtorsdag

Gla' jälla påsk på er. Det är ju skärtorsdag och grejor, hoppas inga kärringar plingar på här för det enda godiset jag har är mina ägg och min påskhare och det ger jag minsann inte bort till några random småkids.

Jobbdagen idag var jävligt intensiv. Jag har spårat, garvat, fått en påskhare av chefen, pratat galet mycket med kunder och leverantörer och massa annat knäppt!
Jag fick komplimanger för mina ögon också, det är ju inte varje dag... Oftsast är det typ "I'd hit that!", "hej snygging ska du med på fest", "får jag ringa dig någon gång?". Ja, usch och fy Hammarby!

Nyligen skulle jag ner och handla tuggummi runt hörnet, då satt det två snubbar utanför och snacka, jag tror inte dom visste att jag bodde där för dom började vissla och ha sig, pinsamt för dom när jag kom tillbaka tre minuter senare. Mooohaha!

Nej, här blir inga barn gjorda. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0