Som hittat

Shiet, vaknade imorse och mådde piss igen. Jag drömde mardrömmar men blev väckt lyckligtvis innan jag fick panikångest. Fan porrspöken och toalettbesök är kanske inte det roligaste man kan drömma om.
Igårnatt drömde jag också om att kissa, så jäkla skevt! Jag antar att det är för urinvägsinfektionen.

Jag var iaf tvungen att masa mig upp. Jag skulle vara hos fammo klockan halv tolv-tolv så det fick bli en sabbdusch och lite make & en hyfsad outfit sen brumma till Tulegatan. Jag fick en supergod lax- och tonfisksallad och sen tårta till efterrätt.
Efter maten mådde jag fortfarande dåligt men jag tänkte, gör jag något så tänker jag inte på skiten och lyckligtvis gick det över efter några timmars shopping men jag ringde till jobbet och tog ledigt imorgon också för på morgnarna mår jag som dåligast och då orkar jag inte stå i kassan, jag gör ingen nytta om jag måste springa på toaletten hela tiden. Blir det inte bättre får jag ta mig till läkaren...

Men iaf, jag och farmor åkte först till Erikshjälpen där jag hittade koppar, kastrull och en snygg väska allt för lite över hundralappen. Tackar och bockar!
Efter det drog vi till PrisExtra för både fammo och jag behövde fylla på förråden så nu har jag mat igen, lyckligtvis!
När jag nyss var hemkommen så blev jag som vanligt rastlös så jag slängde in kassarna och trippade ner till Myrorna och köpte en skål och en tuff tallrik för typ mindre än 50 kr. Man kan säga att jag gjort en del kap idag...


image2255
image2254


Nu ska jag sätta mig och vika tvätten som torkat, finally!
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0