Söta drömmar på rosa moln

That's where i wanna be!!

Jag ska la försöka ta mig till drömmarnas fantastiska värld snart, förhoppningsvis slutar tvättmaskinen låta snart så jag faktiskt kan somna. Just nu varvar den i 1200 så snart kommer väl grannen och bankar på dörren. Dumma maskin!

Men men, jag har iaf lyckats städa undan lite efter mina systrar som var här igår. Dom var iaf snälla och bäddade efter sig vilket iofs var uppskattat. Lajzan kläder låg däremot över hela golvet och Malins kudde är kvar här. Jag undrar hur bra hon sover utan den.

Greveholm åker nog på nu, det är verkligen perfekt att somna till. Det är visserligen spöken med men dom är ju snälla och ganska goofy.
Lillan, Ivar, Melitta, Leif, Astrid och spökena -de är för härliga
-"Nu är de bra nu är det dåligt, nu är det bra, nu är det dåligt... NU är det bra, nu är det dåligt...!"
Ja ni fattar ju inte om ni inte sett Greveholm, många har nog sett det men minns det inte. Fyi så var det julkalendern för typ elva år sen.

Bonne nuit monsiour & madame!

Kommentarer
Postat av: julia

malun har min kudde jag har lämnat hos er + typ två till ;)

2008-03-06 @ 07:34:05
URL: http://jowlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0