Thank you

Jag vill börja med bara att tacka mina underbara föräldrar som ställer upp i vått och torrt. Hur sjukt det än låter så är mamma och pappa som mina bästa vänner och det finns nog inget jag kan göra för att gottgöra ALLT dom gjort för mig under de senaste dagarna.

Tv bordet och alla vardagsrumsmöbler samt allt från IKEA är bara en liten del av allt jag är tacksam för just nu. Tack snälla mor och far. Jag älskar er enormt mycket och lovar att ställa upp om det är något ni behöver. Skjuts, barnvakt eller hundvakt... Whatever!

Tack också till alla andra, Malin, fammo & Palle, mommo & moffa, Monica, Diana, mostrarna och ja, alla andra som gett mig saker som jag uppskattar nu i efterhand.



Mm, vilket vackert tack-tal!
Anywho, love you guys!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas du kommer trivas i din lägenhet.Du
har ställt upp mycket för oss barnvakt, chaufför mm.
Vi älskar dig och vill att du ska ha det bra.
Puss o kram.

2008-03-05 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0