Varma koppen -bra grejer!

Upp tidigt imorse igen, usch! Lajzan vaknade före mig av mobilen eftersom vi båda sov i soffan medan Malin sov i sängen. Mycket comfortable måste jag tillägga!!

Jag jobbade med Danni idag vilket var lite av en surprise, en bra sådan dock! Vi jobbade båda två till tre, eller jag jobbade och Danni stod mest i kassan. Det gjorde inte mig något, stackaren var trött efter all omställning och jag tycker inte om att stå still så det passade bra.
En jäkla massa skrattattacker blev det och när Farhad kom vid tre så höll jag på att dö av garv när han ställde sig i kassan och dansade.
Danni garvade åt att jag klädde på mig väskor då garvade jag åt att han blev uppraggad av en bög på Patricia, efter det var han tyst.

Efter jobbet blev jag omhändertagen, eller mina naglar blev. Nu är alla hela och dessutom är två av dom prydda med turkosa diamonds. Det var självklart Fanny som fixade det i Jakan, -mycket fint!
Eftersom Hässelby låg på vägen så svängde jag förbi och hämtade handdukar, kläder och filmer. Där ibland  Svenson Svenson som jag lämnat efter mig. Inte bra, den måste vara här hos mig så inte min oförutsägbara familj har bort den, och med familj menar jag syster (Lajzan).
Nu är jag hemma i lägenheten igen, första vistelsen, by night, helt ensam. Vi får se hur detta slutar, jag hoppas på det bästa.
Jag har iaf pulat i mig lita mackor och en varma koppen sparrissoppa. Köpte sån efter att Danni bjudit mig på det ett antal ggr på jobbet. Dom är supergoda...

Resten av veckan är oplanerad, jag jobbar varje dag fram till Måndag för att sen ha en dag ledigt men jag blev precis medbjuden på en event på Souk i stan som moraliskt stöd och måste därför kolla om jag kan byta pass med vem det nu är jag jobbar med den dagen så jag hinner, annars blir det tajt!
Det är Danne som ska ställa upp på någonting, tror det är en tävling där tuffast klädda vinner och han har ju verkligen en skön stil så jag tror han har en bra chans. Jag håller iaf tummarna!

Något annat skoj? Nej jag tror inte det...



Madde bebi, tänker på dig! Du verkar ha de lite smått jobbigt nu, hoppas allt löser sig... You know I care <3.

Nu ska jag kika på tv, hoppas det finns något kul!
Shoo bre!


Kommentarer
Postat av: Madde

Love you

2008-03-07 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0